Již
v polovině 19. století předáci „Satanovy
synagogy“ plánovali radikální přestavbu všech institucí Církve,
jmenovitě pak
jejích svátostí. Tato „reforma“, jak škodolibě ohlašovali, se měla
uskutečnit
na jednom z příštích koncilů –
„revolucí v tiáře a ornátu“! To se, jak známo, do poslední čárky
naplnilo na
II. vatikánském koncilu „nové církve“. Kdo má oči k vidění, tomu
to nemůže
uniknout. Ovšem, jak říká španělské přísloví, nejhorší je slepota
těch, kteří
vidět nechtějí, a těch je děsivě mnoho nejen mezi stoupenci pokoncilní
sekty,
ale také – což je mnohem děsivější – i mezi tzv. „tradicionalisty“
či
dokonce „sedisvakantisty“, u nichž také ohledně platnosti nebo
neplatnosti
„nových“ svátostí panuje naprostý chaos. Mohla však tato od A až do
Zet zednářská
reforma zůstat bez závažných důsledků na platnost? Předkládaná,
rozsahem drobná
studie Johanna Rothkranze, nesporně nejlepšího teologa i znalce
židovsko-zednářského podvracení Církve – minimálně v německy
mluvících
zemích – přináší pádné důkazy, že většina „nových“ svátostí jsou už
jen prázdné
obřady! Řečené důkazy a důvody jsou v předkládaném spisku podány
srozumitelně,
přehledně, a nejsou ani bagatelizovány z toho plynoucí osudné
důsledky
pro spásu duší. Jde tedy o naprosto spolehlivé poučení. Židovské a
zednářské –
velmi mírně řečeno – lišky na vinici Páně již mezitím takový
revoluční koncil lstivě prosadily, a také
svatá mše i všechny svátosti byly skutečně „zreformovány“. Stručně
řečeno, jde
o „povinnou četbu“ pro všechny katolíky, kteří se již nadále nechtějí
nechat
někým balamutit! „Každé
zlo musí jednou pominout, protože kdyby
trvalo na věky, bylo by to dokladem toho, že světem vládne ďábel, a
nikoli Pán
Ježíš, jehož milosrdenství je nezměrné“ (Henryk Sienkiewicz, Potopa).